ویروس جدید «نیپا» جنوب هند را در حالت آماده‌باش قرار داد + ویدئو آنتی بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از استاندارد جهانی تجویز می‌شود خراسان رضوی پیشرو در شناسایی و اهدای عضو در کشور | اهداکنندگان مرگ مغزی به ۳۲۴ بیمار نیازمند به عضو، زندگی دوباره بخشیدند تقریبا تمام افراد بالای ۶۵ سال مبتلا به آب مروارید می‌شوند آزمون تعیین رشته مجدد، برای کدام دانش‌آموزان برگزار می‌شود؟ کاهش نسبی دمای هوای برخی مناطق کشور از اواسط هفته آینده (۲ مرداد ۱۴۰۳) متن دقیق آیین‌نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان چیست؟ | واریز مبلغ ماهانه یک میلیون تومان به حساب بازنشستگان کشوری و لشکری و صندوق فولاد انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران
سرخط خبرها

توقیف شناور حامل ۳۰۰۰ قبضه سلاح در آب‌های گناوه

  • کد خبر: ۱۱۳۰۵۴
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
توقیف شناور حامل ۳۰۰۰ قبضه سلاح در آب‌های گناوه
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از متلاشی شدن باند قاچاق سلاح سرد در بندر گناوه خبر داد و گفت: با توقیف یک فروند شناور باری بیش از ۳ هزار سلاح سرد غیر متعارف در بندر گناوه کشف شد

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ یدالله شرفی، با اشاره به اینکه برخورد با هرگونه تخلف در دستور کار مرزبانی قرار دارد، اظهار داشت: مرز دریایی خلیج‌فارس و سواحل استان بوشهر از امنیت پایدار برخوردار است.

وی با قدردانی از مشارکت مرزنشینان و ساحل‌نشینان استان بوشهر تصریح کرد: مرزبانی با تقویت ناوگان دریایی و زمینی همه نقاط برای متخلفان ناامن کرده و برخورد قاطع با هر گونه تخلف به ویژه قاچاق در اولویت قرار داده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از متلاشی شدن باند واردات قاچاق سلاح سرد در مرز دریایی بندر گناوه خبر داد و بیان کرد: در راستای اجرا طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با  اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی هدفمند، مرزبانی استان بوشهر یک فروند شناور باری حامل کالای قاچاق و ممنوعه از مبدأ یکی از کشور‌های عربی در اسکله گناوه توسط مأمورین مرزبانی توقیف شد.

شرفی از کشف ۳ هزار و ۶۰۰ سلاح سرد از شناور توقیفی خبر داد و تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی و بررسی شناور توقیفی ۳ هزار و ۶۰۰ عدد انواع سلاح سرد غیرمتعارف شامل خنجر و انواع چاقو ضامن‌دار و دیگر سلاح‌های سرد کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری ۷ متهم، ارزش کالای مکشوفه را بر اساس نظریه کارشناسان مربوطه افزون بر ۳۶ میلیارد ریال برآورد کرد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تأکید کرد: اساس قانون حمل و نگهداری سلاح‌های گرم و سرد و انواع چاقو نامتعارف جرم بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->